دسته بندی مطالب
اوج مصرف روز یکشنبه مورخ 1400/03/23
ساعت 18:12 7476 مگاوات
مشابه مصرف در سال قبل 7483 مگاوات
درصد رشد نسبت به سال قبل %0.093- درصد
بیانیه توافق سطح خدمات
مقدمه
تارنمای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان بستری جهت ارائه خدمات و ارتباط با خدمت گیرندگان خود اعم از مشترکین فوق توزیع، اشخاص حقیقی و حقوقی راه اندازی گردیده و بصورت تمام وقت در دسترس مراجعه کنندگان گرامی میباشد. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن، نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام گردد. همچنین در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی در ارائه خدمات، به نحو مناسب اطلاع رسانی خواهد گردید.

هدف
هدف از این توافقنامه سطح خدمات این است که به منظور ارائه مطلوب خدمات احصاء شده‌ی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، کیفیت تحویل کلیه خدمات برای خدمت گیرندگان (مشترکین/ اشخاص حقیقی و حقوقی) مورد توافق قرار گیرد. این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص خدمات موردنظر و روش‏های نظارت و مسئولیت‏های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می‏کند.
بیانیه توافق سطح خدمات مختص هر یک از خدمات نیز بصورت تفکیک شده در میز خدمت الکترونیک شرکت برق منطقه‌ای خوزستان درج شده است.

مسئولیت
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان موافقت میکند که خدمات مشروح زیر را بصورت الکترونیکی در اختیار خدمت گیرندگان قرار می‌دهد.
مسئولیت ارائه خدمت :
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان می باشد.

مسئولیت کاربران :
بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت به دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان می باشد.

تعهدات متقابل خدمت گیرنده و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان
خدمات اطلاع رسانی:
اخبار و اطلاعیه های مرتبط با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و صنعت برق
مناقصه ها/ مزایده های صنعت برق
اطلاعات مورد نیاز مشترکین و متقاضیان برق فوق توزیع
ارائه خدمات به کارکنان و کاربران از طریق صفحه شخصی
قوانین و مقررات

خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی از طریق میز خدمت الکترونیک شامل خدمات مرتبط با متقاضیان و مشترکین مانند درخواست انشعاب، مشاهده قبوض و ...
رسیدگی به درخواست‌های مراجعین شامل رسیدگی به شکایات، درخواست ملاقات با مسئولین و...

دسترس پذیری :
کلیه خدمات فوق‌الذکر همواره در دسترس بوده و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق این تارنما اطلاع رسانی می گردد.

نگهداری و تغییرات خدمت :
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت، مراتب را از قبل اطلاع رسانی خواهد نمود.

گزارش دهی، بازبینی و ممیزی :
ارائه کننده سرویس، به صورت سالانه و یا در دوره های زمانی (به تشخیص یا ابلاغ مدیران شرکت یا سازمانهای بالادستی) گزارش استفاده و تحلیل نظرات بهره برداران از خدمات را ارائه خواهد نمود.

هزینه ها و پرداخت ها
هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه های مصوب صنعت برق محاسبه می گردد.

دوره عملکرد
این توافقنامه سطح خدمت حداکثر تا زمانی که اصلاح یا جایگزین شود؛ اعتبار دارد.

خاتمه توافقنامه
در زمان فسخ و پایان خدمت، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره برداران تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.
 
 
تاریخ به روزرسانی:
1400/02/18
تعداد بازدید صفحه:
249
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه