پیگیری و ثبت شکایت
 
به سامانه ثبت شکایات خوش آمدید 
 شرکت برق منطقه ای خوزستان در راستای اهداف دولت الکترونیک به منظور تسریع در روند ثبت و پیگیری شکایت های مردمی امکان ثبت و پیگیری این درخواست ها را از طریق سایت پرتال فراهم نموده است.
زمان پاسخگویی به هر یک از شکایات حداکثر 7 روز کاری می باشد.
 
 
تذکرات مهم در ثبت شکایات
 1- ناقص بودن اطلاعات شکایت : در صورت ناقص بودن اطلاعات، بررسی شکایت شما با مشکل مواجه خواهد شد.
 2- شماره تلفن همراه و ثابت : در پیگیری و بررسی شکایت بسیار مهم هستند. 
 3- کد رهگیری : در کلیه روش های ثبت شکایت، کد رهگیری را محفوظ فرمایید.
 
روش های ثبت شکایت 
 1- ثبت شکایت در سایت پرتال(صفحه جاری) کلیک روی آیکن ثبت شکایت.
 2- مراجعه حضوری به دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات.
3- از طریق تلفن به شماره ثابت 33369247 - 061  و داخلی 5371
4- از طریق صندوق های رسیدگی به شکایات تعبیه شده در ساختمان های شرکت  
 
آموزش نحوی تکمیل فرم شکایت 
  دانلود  - فایل 137 کیلو بایت و PDF  می باشد 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Powered by DorsaPortal