اخبار مرتبط
"پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بمناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی"
روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از کانون‌های برقراری ارتباط دوجانبه به عنوان بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.

*روابط عمومی خانه مردم و تریبون سازمان است *
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است و تحولات شگرف و خیره‌ کننده عرصه ارتباطات و رشد چشم‌گیر فناوری‌ های نوین ارتباط جمعی در جهان کنونی، باعث کوچک شدن مکان و نزدیکی انسان ‌ها و فرهنگ ها به یکدیگر شده است.
نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌ جانبه‌ی جوامع به وسیله اطلاع‌ رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه ‌بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ی امروز ماست، روابط عمومی‌ها نیز به عنوان یکی از کانون‌های برقراری ارتباط دوجانبه به عنوان بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.
اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش های مستمر و خدمات دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه به ویژه کارکنان گرامی روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر و سلامت و سربلندی مسئلت دارم.
تمام/

تاریخ:
1398/02/28
ساعت:
08:36
کد خبری:
841
تعداد بازدید صفحه:
145
نویسنده:
روابط عمومی
منبع:
روابط عمومی
تصاویر مرتبط


برچسب ها
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal