دسته بندی مطالب
اوج مصرف روز یکشنبه مورخ 1398/09/17
ساعت 18:14 2778 مگاوات
مشابه مصرف در سال قبل 2627 مگاوات
درصد رشد نسبت به سال قبل %5.43 درصد
راهبرد مشارکت
 
شرکت برق منطقه ای خوزستان در راستای اجرای مصوبه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع (موضوع مصوبه شماره 18540/13 ط مورخ 81/12/10 شورای عالی اداری)، ابلاغیه حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره 1127128 مورخ 1395/12/28) و به منظور نیل به اهداف مندرج در منشور اخلاقی و خط مشی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مبنی بر ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین برق و سایر مردم نسبت به دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات ایشان، از طرق زیر اقدام می‌نماید.
 ذينفعان از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند نظرات خود را در خصوص کیفیت ارایه خدمات موجود در شرکت برق منطقه ای خوزستان ارایه نمایند دریافت نظر سنجی ها در جهت خدمت رسانی بهتر و رفع نواقص بوده است و نیز شفافیت ، پاسخگویی، مسئولیت پذیری، از جمله مواردي است كه ذینفعان مي توانند اظهار نظر نمايند.
2- نظر سنجی خدمات مشترکین
ذينفعان از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند نظرات خود را در خصوص ارایه خدمات مشترکین موجود در شرکت برق منطقه ای خوزستان ارایه نمایند.
3- تکریم ارباب رجوع
ذينفعان از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند نظرات خود را در خصوص ارایه خدمات موجود در شرکت برق منطقه ای خوزستان ارایه نمایند دریافت نظر سنجی ها در جهت خدمت رسانی بهتر و رفع نواقص بوده است و نیز شفافیت ، پاسخگویی، مسئولیت پذیری، از جمله مواردي است كه ذینفعان مي توانند اظهار نظر نمايند
4- نظرسنجی پرتال
ذينفعان از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال و نیز ثبت نظر متنی در انتهای هر پست ارایه شده، می توانند نظرات خود را در خصوص کیفیت 
5- سامانه نظام پیشنهادات
ذینفعان شبکه داخلی می توانند از طریق سامانه نظام پیشنهادات ایده های خود را به صورت دقیق بیان کرده و سپس در صورت بررسی، تایید و تصویب ایده ها در کمیته داوری، از مزایای ارائه و مشارکت در پیشنهادها بهره مند شوند.
6- سامانه پیشنهادات و انتقادات در برق منطقه ای خوزستان
ذينفعان از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند پیشنهادات خود را در خصوص کلیه امور موجود در شرکت برق منطقه ای خوزستان ارایه نمایند پس از بررسی مورد ذکر شده توسط کارشناسان پاسخ مناسب داده می شود.
7- ارتباط با کارشناس پیگیری کننده پیشنهاد
ذينفعان از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند پیشنهادات خود را در خصوص کلیه امور موجود در شرکت برق منطقه ای خوزستان ارایه نمایند پس از بررسی مورد ذکر شده توسط کارشناسان پاسخ مناسب داده می شود.
8-رای گیری بر خط و سکوی رایزنی دیجیتال (تالار گفتگو)
لینک تالار گفت و گو از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال قابل دسترس می باشد. در این تالار، انجمن های مختلف قرار داده شده است. ذینفعان با مراجعه به انجمن نظرسنجی مشارکتی می توانند پاسخ خود را در مورد موضوع اعلام شده بیان نمایند. نظرات پس از بررسی توسط راهبر و متولی سیستم منتشر می شود.
9- ارتباط با مدیر عامل
عموم ذینفعان می توانند از طریق منوی ارتباط با شرکت، قسمت ارتباط با مدیر عامل نسبت به ارسال پیام اقدام نمایند.
10- ارتباط با مدیران ارشد شرکت
اطلاعات تماس مدیران ارشد شرکت از طریق این جایگاه قابل دسترس می باشد. ذینفعان می توانند از طریق تماس، با مسئولین شرکت، نسبت به پیگیری درخواست های خود و نیز ارسال پیام اقدام نمایند.
11- سامانه رسیدگی به شکایات
عموم ذی نفعان می توانند با استفاده از سامانه ی شکایات نسبت به ثبت و پیگیری شکایات خود اقدام نمایند.
12- این سازمان کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق قسمت قوانین و مقررات پرتال، جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.
13- امکان دریافت و پاسخگویی پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@kzrec.co.ir و نیز شماره پیامک 30008578 ایجاد شده است .
تاریخ به روزرسانی:
1398/09/10
تعداد بازدید صفحه:
893
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه